ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
AKCJA DLA WKD
Dla WKD Sp. z o.o. realizowaliśmy projekt pn. „Nowoczesny transport publiczny – komfort, ekologia i bezpieczeństwo. Szwajcarski wkład w inwestycje Warszawskiej Kolei Dojazdowej”. Zakup nowoczesnych pociągów, system informacji pasażerskiej i monitoringu oraz poprawa bezpieczeństwa na linii to kluczowe przedsięwzięcia Warszawskiej Kolei Dojazdowej, jakie udało się zrealizować w ramach projektu współfinansowanego ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Althermedia przeprowadziło w ramach tego projektu kampanie informacyjno-promocyjną.
W ramach zamówienia wykonaliśmy następujące działania:
1. Kampania informacyjno-promocyjna na którą składały się:
-
m.in.przygotowanie spotów radiowych i spotów telewizyjnych wraz z zakupem czasu antenowego
-
przygotowanie graficzne, zakup oraz ekspozycja na tablicach bilboardowych
-
opracowanie linii graficznej materiałów informacyjno-promocyjnych
-
zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
2. Kompleksowa obsługa dwóch wydarzeń specjalnych na które składały się m.in.:
-
Przygotowanie linii graficznej, identyfikacji wizualnej oraz scenariuszy obu eventów
-
Sampling kawy i herbaty przez mobilnych hostów jednocześnie na 7-miu stacjach WKD
-
Konferencja prasowa na stacji WKD Podkowa Leśna w ramach oddania do użytku Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu
-
Pokaz laserowy
Atrakcje dla dzieci i dorosłych: karuzela, wata cukrowa, grochówka, występ artystyczny, pokaz pierwszej pomocy
3.Kompleksowa obsługa konferencji podsumowującej projekt KIK/22. Obywała się w hotelu Mercure Centrum.
-
Organizacja niezbędnej infrastruktury wraz z uroczystym lunchem
-
Zaproszenie gości oraz dziennikarzy
-
Szkolenie przedstawicieli Zamawiającego z zakresu wystąpień publicznych
-
Obsługa foto i video

SZWAJCARSKI
SZLAK ROZWOJU
Akcja odbywała się w Sandomierzu oraz Sanoku. Agencja Althermedia była odpowiedzialna za koncept, realizację, produkcję oraz logistykę całej akcji. Przestrzenne kubiki zainstalowane w przestrzeni miejskiej pełniły funkcję rozrywkowo-edukacyjną. Uczestnicy mogli wziąć udział i interaktywnych zadaniach oraz manualnych atrakcjach. Akcja miała na celu podniesienie świadomości tego, jak istotną rolę odgrywa Szwajcarski Szlak Rozwoju do danego regionu w Polsce.
BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY
KAMPANIA PROMOCYJNA OFERTY INWESTYCYJNEJ PROJEKTU PN. „WYBUDOWANIE OBIEKTU BIUROWEGO POD ROBOCZĄ NAZWĄ INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” ORAZ PROJEKTU PN. „BUDOWA BYDGOSKIEGO CENTRUM TARGOWO-WYSTAWIENNICZEGO W BYDGOSZCZY”
Działania podjęte w ramach realizacji:
-
Spoty video
-
Emisja w TV
-
Emisja w kinie
-
Kampania w radio
-
Kampania w prasie
-
Kampania na outdoorze
-
Kampania w internecie
-
Druki (broszury, ulotki)
WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE
KAMPANIA PROMOCYJNA DLA REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020.
Działania podjęte w ramach realizacji:
-
Stworzenie Brand Hero – postać będzie wykorzystywana do 2023 roku
-
Kampania w internecie
-
Kampania w prasie
-
Kampania w radio
-
Kampania na ekranach LCD
-
Kampania na rączkach reklamowych w komunikacji miejskiej
-
Kampania na rowerach miejskich

RAJD ROWEROWY
W KALISZU
W listopadzie 2017 roku przeprowadziliśmy kampanię dla miasta Kalisz na temat zrównoważonej mobilności miejskiej. Chcieliśmy promować ekologiczne podejście do tematu. Wybór padł na rower. Wokół takiej strategii przygotowaliśmy miesięczną kampanię informacyjno-promocyjną w telewizji ogólnopolskiej oraz lokalnej, radiu, prasie i w Social Media. Dodatkowo zorganizowaliśmy dwudniowy event złożony z rajdów rowerowych i pikników rodzinnych. Wielu Kaliszan z pewnością przesiadło się na rower. W końcu to doskonały środek transportu miejskiego.


